CELEMI istorija

CELEMI istorija prasidėjo dar 2002 m., kai pradėjau profesionaliai dirbti kosmetikos rinkoje, lankytis didžiausiose kosmetikos parodose pasaulyje bei kosmetikos kūrimo laboratorijose Europoje. Pastebėjau, kad, nors gaminama labai daug įvairios ir kokybiškos kosmetikos, pirkėjos metai iš metų užduoda tuos pačius klausimus, kurie atskleidžia, jog didžiajai daliai vis dar sunku atrasti priemones, kurios iš tiesų tenkintų jų lūkesčius.

Taigi, kaip pasirinkti kosmetiką, kuri iš tiesų būtų veiksminga?

Pradėsiu nuo teiginio.

Visa kosmetika yra bevertė.

Drąsus teiginys kosmetikos prekės ženklui? Galbūt. Tačiau tai yra tiesa, CELEMI tiesa.

Leiskite paaiškinti.

Pagrindinė problema – DISCIPLINOS TRŪKUMAS. Net ir pati kokybiškiausia kosmetika tampa vertinga tik tada, kai ji naudojama disciplinuotai. Disciplinos nesilaikymas formuoja ir blogus odos bei plaukų priežiūros įpročius, kurių neatsikračius, visa kosmetika bus bevertė. Akivaizdu, kad toms, kurios nori pasiekti ilgalaikių rezultatų, nori turėti sveikus, žvilgančius plaukus, kaip įmanoma ilgiau jaunesnę, skaisčią odą, reikės pasistengti. Kaip rašė W. B. Yeats, „grožis reikalauja pastangų – poetai ir moterys tai gerai žino.“

DISCIPLINA – tai svarbiausias, fundamentalus terminas, apibrėžiantis CELEMI filosofiją.

Justė Pinkevičienė, CELEMI idėjos autorė


Justė Pinkevičienė, CELEMI idėjos autorė